Hello dear blog.



| fotograf: Julia Bodin
Utrustning
| inställningar:

Nikon D60: Nikkor 50mm f/1.8

ISO:100 | 1/250s | f/1.8

Bjuder på dessa bilder som jag tog alldeles nyss! Två lite olika redigeringar, vad tycker ni? :)
Senare idag blir det förhoppningsvis photoshoot med Johanna om hon kommer hem snart.. Blir imorgon också:)
Kan mycket väl dyka upp resultat bilder senare, annars visar jag upp något annat:) Har mycket att ta igen så mycket som jag slarvat med bloggen denna sommar, förlåt bloggen, förlåt läsare, förlåt till mig själv.

Kommentarer
Postat av: FOTOGRAF Anton

tack så mycket! :) ha en fin dag :)

2010-07-23 @ 14:48:54
URL: http://fotografanton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0